Ny blogg!

Hejsan , super ledsen igen att jag inte bloggat på typ 1 vecka. Jag har bara inte haft lust. Jag har tappat suget helt efter att blogga. Inte direkt efter just det , men jag har typ alltid tvångstankar att jag måste lägga upp ALLA nya Jedward videos osv. Orkar inte längre. Kommer ha kvar bloggen men kmr nog blogga mer sällan. Dessutom får jag nästan aldrig kommentarer vilket gör det hela tråkigare. Kommenterar ni mer och visar intresse så kanske jag kmr tillbaka och bloggar lika mycket som vanligt. Hur som hellst jag har skaffat en ny blogg. I den bloggen kmr jag blogga om mitt liv och vad som hände mig. Självklart kmr jag blogga om John och Edward men inte lika mycket. Jag älskar dom av hela mitt hjärta men jag vill ha en blogg som inte utspeglar sig att vara till Jedheads. Den skall kunna läsas av alla. En vanlig blogg helt enkelt ingen fan blogg. Hoppas ni läser min nya blogg , ni kan ju iaf kika in på den. Kram :)


http://mathildabrodin.blogg.se/





Kramis Mathilda :)<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej, neeejjjj sluta inte blogg så sjukt fin är den! Nej fortsätt!

Så fin design med...! :)



Har en tävling på min blogg, kika gära in den ! :D



Jedhugs!

2012-02-02 @ 16:27:41
URL: http://crazyjedheads.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad tråkigt att du känner så.



Tycker iaf att det här är världens bästa blogg,och hoppas att det känns bra igen så du kan fortsätta blogga som vanligt :) <3

2012-02-02 @ 16:33:45
URL: http://ninanella.blogg.se/
Postat av: Moa

LÄGG INTE NER BLOGGEN MATHILDA!

BER DIG!

Kraaaaaaam <3 =;)

2012-02-03 @ 23:12:46
Postat av: Anonym

Du har världens bästa blogg :D

2012-02-06 @ 19:54:20
Postat av: Malin

Hej!

Vad synd att du inte tycker det är så roligt att blogga här längre.

Jag menar det här är den bästa bloggen ever..



Kramar Malin

2012-02-06 @ 19:55:11
Postat av: Anna

Om vi som läser kommenterar mer, tänker du blogga igen då? Hoppas det verkligen. Älskar din blogg.



Kramizar Anna

2012-02-06 @ 19:56:16
Postat av: Anneli

Hej! Jag heter Anneli och älskar Jedward.

Jag vill att du ska börja blogga här igen.

Vrf?

För att det är inte bara Sveriges,utan VÄRLDENS bästa Jedward-blogg!

SNÄLLA,SNÄLLA,SNÄLLA ! Börja blogga här igen!

2012-02-06 @ 19:57:53
Postat av: Sandra

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej !

Omj, snälla sluta inte blogga !

Du har ju världens bästa blogg ju ! :o

2012-02-06 @ 19:58:48
Postat av: Nina

DU HAR VÄRLDENS BÄSTA JEDWARDBLOGG, SNÄÄÄÄÄLLA SLUTA INTE BLOGGA !! <3



Självklart ska du inte det ifall du inte vill, men om du får lust, gör Snälla det <3

Kramar

2012-02-06 @ 20:00:18
URL: http://ninanella.blogg.se/
Postat av: JedicatedSwe - Ida

Ååh! ha kvar bloggen :D Älskar den verkligen!



Och är sååå avis på bilderna på dig å Jedward, längre ner! Vill oxå träffa dom! :)

Var på deras konsert i Gbg, höll deras händer 4 gånger:D Bästa dagen i mitt liv!



Luktade dom gott? Hahaha!:D



Kram!

2012-02-07 @ 17:18:39
URL: http://jedicatedswe.blogg.se/
Postat av: Frida

Snälla börja blogga ogen,du är så himla bra på det. Jag har läst din blogg jättelänge,och vill fortsätta att göra det. Du är bäst Mathilda !



Kramis Frida

2012-02-09 @ 16:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0