Frågestund!

Halloj , jag tänkte ha en frågestund. Man kan kommentera en fråga fram till på Söndag. Vore kul om så många frågor som möjligt kom in. Du kan fråga allt mellan himmel och jord jag skall försöka svara så bra jag kan :)

Btw , har redan fått en fråga så svara på den direkt!

Fråga :Är Waterline din favorit låt? , den är min. 

Svar: jag tycker Waterline är super bra jag fullkomligt älskar den så ja man kan säga att deb är en av mina favorit låtar. Men jag har ganska många ;)




Här får ni en sötis bild på Edward!


ps: glöm inte min andra blogg http://mathildabrodin.blogg.se


Kram // Mathilda :3

Kommentarer
Postat av: Sandra

När ser vi Jedward med Waterline på tv ?

Och tror du de kan vinna ? (esc alltså) :)

2012-02-18 @ 19:19:33
Postat av: Malin

Har du sportlov v.8 eller hade du v.7 ? :D

2012-02-18 @ 19:20:16
Postat av: emelina

det är väl john på bilden??....jag tycker att det är han iaf... p.s vann jedward the late late show i irland????!!!???

2012-02-21 @ 18:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0