Ulrik Munther :)

Ja  , i Söndags såg jag som sagt Ulrik Munther på Torp. han jag jätte bra och jag tog en massa bilder. Här kmr några bilder... (filmade också men eftersom jag är i skolan hinner jag inte ladda upp dom nu det får bli när jag har tid hemma)






Jag :3






Ulrik :D














jag tyckte han hade riktigt tuffa skor ;)





För er som ville veta sjöng han samma låtar som i Kista , Kill for lies , The box och Boys don´t cry :)





Munther signerar min skiva (y)




Man fick inte krama honom för att han precis hade varit sjuk och ville inte bli det igen, men jag fick iaf fota honom :)

Sötis :3















Han signerade min arm :D





Snyggt eller vad? ;)








Haha , efter allt gick vi ditt Ulrik skulle komma ut. Han böjde sig ner fick en bra bild på hans kalsonger , ahha xD



Tjejerna flokades runt bilen Ulrik skulle åka iväg i :) Cool kille ;)










kanske inte bästa att ha Jedward tröjan men jag kände för det ;)


När vi kom till Torp så kunde man testa att åka en "bana" i en bilstol. Om man testade det fick man 3 poletter att spela på ett lyckohjul för. Min kompis Jennie testade och fick 3 poletter. Det fanns nr från 1-30 jag valde nr 13 för att det är min födelsedag och nr 16 för att det är Jedwards födelsedag och Jennie valde nr 8. Den slutade nästan på nr 5 men bara fortsatte att rula och rula och rula och när vi trodde vi inte hade vunnit stannade den mitt på nr 16. Haha , Jedward ger tur säger jag bara :) Hon vann typ första hjälpen kit och en reflex väst. Jag fick en liten påse bilar en bilskrapa och en reflex. Haha kanske inte bäst prisen men ändå , det var kul att vi vann :D ALLA TAR NR 16 PÅ LYCKOHJUL! Jedward = ALLTID TUR =:D <3



KRAM (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0