Svar på kommentar :)

Hej Mathilda!!
jag heter julia och är 14 år som oxå ällskar jedward(jag är oxå ett stort eric saade fan!!) !!!
undrar bara vilken stad du bor i och hur gammal du e för att alla mina kompisar hatar jedward men jag vill gå på deras konserter ändå....
problemet är ju bara att jag hellst inte vill gå själv-får inte heller.....
//julia jedward fanet!!
Jättefin blogg förresten!!


Tack så mycket för att du gillar min blogg , jag har samma problem jag har inga kompisar som älskar Jedward där jag bor så jag får alltid gå med mamma(inte så kul).  Så själv klart skall jag svara på dina frågor. Jag är också 14 år fyllde det den 13 Augusti. Jag bor i Västra Götaland ca 45 min från gbg :)

Jag vet inte hur jag skall kunna kontakta dig mer än genom inlägg på bloggen så vore grymt bra om du kommenterade detta inlägget och skrev din email eller fb :)


KRAM (L)


Har ni frågor så lämna bara en kommentar! ;)

Kommentarer
Postat av: julia

heej igen!!

kuul att du svarade på min kommentar!

min mejl e [email protected]

och mitt telenr är: 0708970606 =:)

2011-09-01 @ 13:54:34
URL: http://thewerewolffan.blogg.se/
Postat av: julia

Julia Öijwall- Bild på en liten hundvalp, Border Collie

=:)

2011-09-01 @ 13:55:48
URL: http://thewerewolffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0