Jag saknar dig!

Sorry för riktigt dålig uppdatering dom senaste dagarna. Har varit ganska upptagen med läxor friskis och lite annat. I går var jag och mina bästisar Sara och Julia på bio i gbg. Vi såg på "Jag saknar dig" den var riktigt bra. Började typ gråta när systern dog :( hehe. Sedan är den ju värklighetsbaserad och ^historien^har hänt inte så långt ifrån där jag bor. Ledsen man blir när man vet att sånt kan hända :´( iaf just nu händer det ganska mycket så uppdateringen kanske inte kmr vara den bästa i helgen. Min mormor och hennes man + min moster är här på besök så nu skall jag umgås med dom :)



Här är trailern till filmen








Rekomenderar till ALLA :D KRAMIS <3

Kommentarer
Postat av: Sara Zakrisson

Den var bra! <3 :)

2011-09-11 @ 13:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0