Idol



Tittar ni läsare på idol? :3

Jag gör det när jag hinner och min favorit hittills är Moa Lignell från Allingsås. Här över ser ni hennes audition. Jag tyckte hon var grymt bra , och låten? den hade hon ju skrivit själv och jag tyckte seriöst att låten var as bra. Jag gillade en kille som hete André också men hittade inget bra klipp från hans audition. Ni som också ser idol har säker sätt honom. :)

Btw , programet Ensam mamma söker har börjat igen ;) vet inte hur många som ser det men jag tycker det är super kul xD haha xD jag är lite udda , hare gött! ;)




Kommentarer
Postat av: Siri

Aa! Hon var skit bra och hennes låt var fantastisk! Och sen så gillade jag André oxå!! :'D

Och jag brukar också kolla på "Ensam mamma söker" x'D

2011-09-07 @ 15:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0