Bilder från 17 September!

Här kmr dom bästa bilderna jag tog i Lördags. Dom blev inte så bra efter som min kamra måste fokusera och Jedward hoppas omkring så mycket :3 hihi :*<3




Någon programledare!




ÄLSKLINGARNA <3




Christina <3




Jedicated ( tog tyvärr ingen bild på mig själv -.-)







Guuud älskar denna bilden så söt :3

















Liam Jedwards maneger :D




Lydia :D




Lydia  a true Jedhead =:D




Malin och Christina!




Mycket folk!




Ulrik!




typ 70% var där för Jedward =:)




Natalie och Tove :3




Natalie<3




Natalie Jedhead =:D




Såg Sara Montazami kolla ut från ett fönster ;)



Edward <3



<3













Tove :3




Munther









Min favorit , Johns mage ahh <3


KRAM ! (L)

Kmr inte blogga så mycket i helgen för vårat internet krånglar vi får nytt på Onsdag :3


HA EN BRA HELG! =:D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara säga att det blev massa bra bilder jue! :D

2011-09-23 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0