Uppdateringen ..

Ja , uppdateringen har inte direkt varit på topp. Jag har mycket i skolan just nu så uppdateringen kmr inte vara dessama. I sommras bloggade jag ca 10 inlägg om dagen men nu kanske det blir 2 eller 1 då och då. Skall iaf försöka uppdatera minst 1 gång om dagen. Jag ber om ursäkt , hoppas nu fortsätter att följa min blogg! :)

Fick en fråga om bilderna på John , Edward och Kevin när dom var små. Frågan var om jag vet vem som är vem. Dersvärre vet jag inte det. Bilderna är inte så skarpa och när dom var så små hade dom ju inga ärr. Jag vet dock att han med snickarbyxor på båda bilderna är Kevin. Kevin är ju lite större också. Tyvärr vet jag inte mer.

Ni får gärna fråga mig fler frågor om killarna och ni får gärna fråga frågor om mig med :)


Här kmr 3 bilder som är nya från twitter :3




John :)





Edward :)



Edward pirat grr .. <3




Omslaget på singeln Wow oh wow =:D


KRAMIS (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0