Tintin!

Idag har jag , Julia och Sara varit i badhuset och simmat. Känner mig helt slut just nu faktiskt!
Senare ikväll skall familjen + min farbror och hans gravida tjej iväg på bio. Vi skall se Tintin. Det skall bli super skoj. Jag ÄLSKAR Tintin bokstavligen. När jag och min bror var yngre tittade vi alltid på Tintin. Han är en stor idol faktiskt , haha. Min lillebror har liksom 2 coola jätte posters på honom och en massa andra Tintin saker. Mormor bor i Belgien där Tintin kommer ifrån så hon brukade köpa en massa Tintin saker till oss. Minns att jag hade en ljus rosa pyjamas med hunden Milou på. haha , den kanske ligger i garderoben fortfarande vem vet... hihi.






Hare gött! =:D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0