Temptation island!

Igår kväll så såg jag på en film som hette 'Temptation island' en av huvudrollerna var Amanda Bynes. Jag tyckte filmen var ganska bra. Jag kände igen mig mycket. Den handlar om en tjej som är helt galen i en popstjärna. När hon åker för att jobba på ett lyxhotell under sommaren. Så bor hennes idol där. Dom åker ut på en båt och han ramlar i vattnet. Amanda hoppar i för att rädda honom. Dom flytter tillsammas upp på en ö. Amanda vet att dom bara är på andra sidan ön där hotellett ligger bara några km där ifrån men hon säger ingen. Hon kan ju få spendera flera dagar med hennes största idol.Vad skulle du göra liksom? om du hade chansen att spendera flera dagar med John eller Edward?? :O<3

Jag rekommenderar den för alla tjejiga tjejer.





KRAM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0