Bilder från Ailucrash på torp!

Dagen igår var awesome. Jag och Julia och Sara åkte till torp på morgonen. Vi shoppade först lite , jag köpte ett par nya skor och en body lotion son luktar lakris, mums.

Sedan gick vi för att se Ailucrash (bandet som gör musiken i filmen ' Jag saknar dig') En "tant" kom fram till oss och sa att man kunde fylla i formulär med frågor i grattis och man hade chansen att vinna en massa priser. Så jag och mina kompisar fyllde formulären. Sedan kollade vi på Ailucrash. Dom var bra men mycket bättre och snyggare i filmen ;) hehe

Efter allt gick han som hade hand om artisterna på torp runt och delade ut bio biljetter till dom som kunde gör något trix eller hade någon talang. Jag har varken någon talang eller kan några trix men jag har en liten koppling till filmen. Så min kompis gick fram till honom och sa

- Min kompis har en anledning till att få biljetter.
- Vadå?

Ja bara hmm..

- Gitarrarena dom slår sönder i kykscenen är min pappas. Dom kommer från hans musik affär där han är chef. (det är sant)
- Så då tycker du att du skall få biljetter?
- Ja
- Okej

och så fick jag 3 biljetter till mig och Julia och Sara. Så på Fredag skall vi på 'Jag saknar dig' på bio för andra gången , WIIOO :D

Men det är inte allt , jag och Sara vann också på tävlingen med formulären . Hon vann en bok om Kina och jag vann en resväska och en blommbukett.

Lyckad dag ;)


Här kmr bilder från gårdagen :3





Sara och jag med våra vinster :D




Ailucrash poster!





Sångaren i bandet Ludvig Nilsson!














Jag tyckte riktigt synd om bandet , dom hade rest ända från Kiruna och det var ca 20 personer där för att se dom.






Det var några av bilderna jag tog!

Kram (Y)


Kommentarer
Postat av: emelina

såg ni tvillingarna?



snygg headern vart!! vart gjorde ni den?

2011-10-04 @ 20:58:57
URL: http://jedwardgrimes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0