Var på Ullared idag! :)

Har varit på Ullared idag! :D
Här är en lista på vad jag köpte :)
pallade inte att ta kort på allt så det blir bara en lista.


Pippitröja
(godis xD
tuggummin
julmust xO
Loka)
Scrapbooking stuff
suddigum och målar böker ( julklappar till kusinerna)
Lösögonfransar
Ögonfransböjare
Halsband ( ett hjärta)
3 röda ljus ( till min ljusbricka)
Snöglob
Snöglob (till farmor)
4 Nagellak (till decoration)
Parfym

missade säkert något men skit samma x)







KRAM! :D



btw , målade naglarna ikväll men ni får bilder på dom i morgon tror jag :D några naglar blev riktigt bra (y) <3

Kommentarer
Postat av: Vanja

Gästbloggaren ska gå, inte jag :)

Har inga planer på att gå .. min JEDWARD 'fever' är borta typ... xc , ska du gå?

2011-11-14 @ 17:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0