My Jepic room!

Minns ni i sommras då jag la upp en video på mitt rum. Nu har jag gjort en ny så ni kan få se skillnaden. Nu har jag mycket mer posters och mer artiklar på väggarna. Jag fullkomligt ÄLSKAR mitt rum. Dom flesta avskyr posters och tycker det ser stökigt ut med för mig är det tapeter. Jag älskar posters!


Videon från i sommras :)





Video från idag! =:D





Ursäkta den dåliga ljus kvaliten på videon :3

Vill ni vissa upp era Jedicated rooms på min blogg?
Isåfall spela in en video på ditt rum och lägg upp på youtube. Skicka sedan en länk till videon i en kommentar + ditt blogg namn. Så lägger jag upp den och skriver med ditt blogg namn (om du har en blogg) <3.



Ha en mysig Lördags kväll , kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0