Frågor och svar!

Tjenare bloggen, just nu har jag som sagt mycket att göra i skolan. Innan jul händer det mycket. Men jag skall försöka slänga in några inlägg varje kväll och om det händer något nytt i " Jedward världen" så bloggar jag såklart om det. Idag fick jag en fråga om vad "Jepic" och "OMJ" betyder."Jepic" är vi Jedheads ord för "Epic". Det betyder ungefär "storslaget" och "OMJ" är vi Jedheads ord för "omg". "Omg" betyder " Oh my god" och "OMJ" betyder " Oh my Jedward". Hoppas du som undrade förstår nu annars får du bara fråga igen. Ha en trevlig Torsdags kväll! :)




En bild på mig från höstlovet då jag träffade bästaste Saga! <3

Glöm inte att tipsa era vänner om min blogg , dessto fler läsare dessto roligare att blogga (y)
Och om ni hade tänkt gå på någon av Jedwards konserter som är i Januari i Sverige. Så är det bäst att boka nu innan dom tar slut om dom inte redan är slut.

Kram! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0