E-dag!

Tjenare alla goa blogg läsare!
Idag har jag en e-dag (det vill säga att jag är ledig)
Jag vet att jag kanske inte bloggat så mycket som jag borde dom senaste dagarna men jag har haft fullt upp med läxor och prov. Just nu innan jul så är det väldigt mycket i skolan så jag kmr inte blogga lika bra. Men jag skall försöka blogga så fort jag får tid över så fortsätt kolla min blogg varje dag :D

Idag har jag inte gjort så mycket kollat på tv suttit framför datorn och gått en lång promenad. Det finns inte så mycket att göra när man är ledig och alla andra skolor inte är det. Men nu tror jag att jag skall plugga Historia. Har prov på Måndag.

btw , någon av er läsare som har sätt den nya twilligt filmen? jag och några vänner planerar att se den på Söndag :)


Här får ni 2 snygga bilder på grabbsen ;)










Hugs! =:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0