Frågor och svar!

Nu har jag fått 10 frågor , så jag passar på att svara på dom! :)

1. Vet du vilken dag som dom uppträder i Malmö? 
2. Vem är sötast av Edward och John?
3. När fyller du år?
4. Om du skulle se Jedward sitta inne på mcdonalds och käka, vad skulle du gör? Skulle du gå fram till dom då? :)
5.Hur länge har du känt Vanja? :)
6. Vet du hur länge Jedward stannar i Sverige?
7. Hur många besökare har du per dag? :)
8. Vilken är din favo film?
9. Vilket datum var det som John och Edward fyllde år nu igen?
10. Vad skulle du göra om du går på gatan och så helt plötsligt råkar du snubbla på ett bananskal, och så skulle John/Edward helt komma från ingen stanns och fråga hur det gick, och sedan sträcka fram handen för att hjälpa dig upp?


SVAR!

1. Midsommarafton :)
2.Jag tycker att Edward är sötast , jag tycker att han har mjukare ansikte :3
3.Jag fyller år den 13 Augusti :)
4. Jag skulle inte tro det var sant. Jag skulle dö inombords och gå och be om autograf , kort , kram och puss på kinden <3 (det skulle vara obeskrivligt)
5. Jag har känt Vanja i cirka 3 veckor :)
6. nej , det vet jag faktiskt inte. Det kmr väl närmre :)
7. ca 50-70 stycken ( men får dock nästan aldrig kommentarer)
8. Jag har en massa favorit filmer så det går inte att säga men jag gillar mest romantiska komedier ( tex :Juno och sex and the city filmerna är bra ) :)
9. John och Edward fyller år den 16 Oktober :)
10. Jag skulle svimmat (bokstavligen) jag menar hur stor är chansen? :o

Fråga gärna mera om mig eller Jedward! :D


Tack för frågorna :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0