Vad jag köpte i Belgien!

Jag lovade ju att lägga upp bilder på vad jag köpte i Belgien och nu skall jag göra det. Det är super tråkigt väder det bara regnar och regnar så nu har jag äntligen tid till det.


Här kommer bilder , eftersom jag köpte det i Belgien så skriver jag inte priser och affärer :)




För att måla tånaglarna ( ja här ser ni ju priset tyckte det var sjukt billigt så köpte dom ;))



Mitt favorit sätt från "The body shop" coconut :3



6 ramar :)



En "maskin" som blåser typ 100 såpbubblor samtidigt ;) (kallar den maskin för den behövde batterier) (Det var en present till brorsan)



En ring , ett riktigt fynd endast 2 euro på rean ;) ( ja jag vet nu skrev jag vad den kostade) (tyckte att "en ring" blev för kort)


Lite smått och gott , hehe. Etiketter till böker/skolhäften, marker , och tik tac :9 mums :9



Ill rosa läppstift , det ser starkare ut irl. Bilden blev lite ljus. Hade det på sommarkrysset "LIPSTICK" YEYH =;D



Ring med diamant , ja jag gillar ringar, det kmr en till längre ner , mmooohhahahaha ;D



En varmare svart vit randig tröja :)



Skall få en kusin i December så köpte en liten bebis present (vet inte om det blir en tjej eller kille så köpte i en färg som passar båda) Strumpor med apor på , Haklapp, skallra.



Ett linne , skall vara över ett annat linne ;)<3



Nagelsmycken :)



Blått nagellak och ett genomskinligt för att ha som bas , top och för att stärka nageln.



Lösnaglar , hittad ett par jätte snygga ;D



Linne, ni kanske känner igen det hade det när jag var på Sommarkrysset så jag hade det på bilden med mig och Jedward <3



Cleaning wipes för att ta bort smink :)




En bikini ;)



En ring , en vit rosett att ha i håret (använder mycket rosetter)  och ett armband =)



Ett linne till :) MONKEY STYLE ;D



2 ansikts maskar och en parfym :)



2 djur att ha på nyklarna , det är 2 presenter tänkte ge en till pappa och en till farfar när dom fyller år :) (tur att dom inte läser min blogg)


Tror det var alla sakerna jag köpte i Belgien :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0