Hemma , Pimkie...

Nu har vi komit tillbaka hem till mormor efter en liten shopping runda inne i samhället hon bor på. Vi har varit i en massa affärer som Hemma, Pimkie , en godisaffär och en massa andra vi inte minns namnet på , hehe. Jag köpte en massa saker. Nu har rean här börjat så det blev inte så dyrt. Om en och en halv vecka då jag komit hem kommer det bilder på inköpen :)


Vad har ni gjort idag? ... någon mer än jag som är utomlands?


Jag coh Alicia har också målat naglarna och gjort ansiktsmask ;) ( ett tips om ni har tråkigt är att gå till kicks eller Lindex och köpa en ansikts mask för ca 15-20kr , det är jätte skoj och man får fin hy)

Ha det bra! :D

Kommentarer
Postat av: anonym

vad köpte du?

2011-07-01 @ 20:56:50
Postat av: Jedward Fan

Jag är också utomlands :/ , missar JEDWARD x 2 .. sadface Men kan du inte visa vad du köpte ? :) KRAM ♥

2011-07-01 @ 21:59:13
URL: http://jedwardrules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0