Frågor om hur det var att träffa Jedward :D

Har fått några frågor om hur det var att träffa Jedward , så jag tänkte att jag skulle svara på dom nu :)



1: Var det svårt att komma fram till dom och få en kram?(Tänker på att det ser ut som om det är mkt folk i bakgrunden på första fottot)

1: svar :   Ja , det var jätte svårt att komma fram till dom när alla fansen stog i en ring och ville fram. Men fotot på mig med dom tog dom lite mer organiserat. Alla stog i en lång rad och så var det gruppbild liksom nästa ... nästa .. bilden är tagen efter Sommarkrysset utan för deras hotel ;)



2: Hur var det när du väl stog där med dom? Vad pratade ni om, eller var det bara kram,fotto och så gå där ifrån?


2:Svar: Jag trodde liksom inte att det var sant när jag tog där och liksom nuddade mina största idoler. Jag blev helt skakig när jag kramade dom och kände deras kalla nitar (från deras jeans jackor) mot min hud. När jag kom fram gjorde Edward något annat så jag och John väntade på honom lite. På bild nr 2 ser man att Edward gör "Peace tecknet" då sa han " Peace out girl" till mig och jag bara svarade "Peace out" jag var så fast spikad i marken och lycklig att jag inte kunde få fram mera. Liksom alla säger "I love you" . Jag tror att dom vet det annars skulle man inte vara där och vilja träffa dom liksom. Det var bara foto och gå igentligen men jag kramade John och sedan var det nästas tur men jag kastade mig liksom i Edwards armar för att få krama honom med. Det var UNDERBART! känslan går inte att beskriva <3


3: Hur länge stog du där med dom? På ett ungifär ;)

3:svar:  20sekunder ungefär .. :/





4: Vem är din favo om du måste välja? ;)

4: svar: Edward är min favorit tvilling han är lite mera blyg och gullig , John spexar mera och tar för sig mer. Men på sommatkrysset hamnade jag på Johns sida :P


btw, i går kl 12 började jag ladda upp en video från i Lördags på youtube videon var ca 4 min och det skulle ta typ 12 h att ladda upp den , snacka om sjukt. Så kag lätt den ladda undernatten lite men när jag vaknade hade den avbrytits , så ni får tyvärr vänta ett tag tills videona kmr. Sorry.




Bild 1 , John , jag och Edward <3





bild 2 , John jag och Edward :D




Har ni något mer att fråga om i Lördags så är det bara att lämna en kommentar!

KRAM! :D


Kommentarer
Postat av: Siri

Tack så mycket för svaren! :)

Föresten så förstår jag att det måste vara svårt att ha ett segt internet! Nu när jag är i Finland har jag värsta sega bredbandet och det tar typ 15 minuter för att komma in på fb!;'o

Föresten! Vem är det som tar fotografierna på dig, Edward och John? :)

2011-07-14 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0