Bok, pennor och brocher.

Tänkte vissa mina nya inköp ;)







Jedward "Our story" blev överlycklig när jag såg att den hade komit med posten , nu vill jag bara läsa! :D



Det var fina bilder i boken =:)





Haha , kolla längst ner på höger sida, the boys "innan frisyren" ;)





Har köpt pennor som man kan måla med på tyg, har ju köpt ett linne som jag tänkte måla på :)





Haha , titta vad jag fyndade två brocher som ser ut som Jedward. Haha, nej skoja bara dom ser inte ut som Jedward än. Skall måla dom vita och måla på killarna. Tyckte det var än bra ideé men det åter står att se.




Kommentarer
Postat av: Jedwards girl

Heej jag skulle vara jätte glad om du blogga till mig vart du köpte den där boken skulle också vilja ha den!! =:) tacksam för snabb svar "tack"! =:)

2011-11-03 @ 12:41:09
URL: http://fljurilisalife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0