Perfect dress!

Super duper glad!

På Lördag är det Julafton kan ni fatta det?
Jag har för övrigt inte så mycket julkänsla eftersom det inte är ngn snö där jag bor men granen pyntade vi igår och det ligger massa fina klappar under den så lite känsla får man allt in. Idag var jag på torget med Emilia och shoppade lite. Köpte en julklapp till mamma och lite juletiketer till klapparna. Sedan fyndade jag en super läcker klänning. Blev super happy när jag såg den :D perfekt den skall jag ha på både Julafton och nyår :D Sedan käkade vi på Sibylla och tog en varmchoklad på Espresso house mys :3 Nu skall jag fixa med fler klappar , julen är här ....





Jedhugs! =:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0