Idol var awesome!

Idol i går va fantastiskt suer bra. Ingen sjöng dåligt någon gång faktiskt. Mina favoriter sen länge har varit Amanda Fondell och Moa. Och GUD va bra Amanda var live. Helt underbar. Speciellt hennes första låt. Super nöjd kunde inte bli bättre platserna var också jätte bra. Synd dock att Moa åkte ut. Men jag hoppas att Robin vinner för 1:an blir ändå aldrig något. Haha xD Idag har jag haft det mys. Träffade en kompis och var på kalas hos Albin , grattis söta kusin. Nu är jag helt slut och fryser så jag skall nog koka en kopp te och krypa ner under en filt :3








Här får ni en bild på John och Edward under en "skratt atack" :D


Kram <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Hihi älskar den bilden =:)

Har den som bakgrundsbild på datorn =:D

2011-12-05 @ 15:19:11
URL: http://ninanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0