*Host , host*

Hejsan alla goingar :D

Fick en fråga om jag fortfarande var sjuk och ja det är jag. Dock börjar jag bli bättre fast min hosta börjar bli värre. Sover typ inget på natten pgav den , fett jobbigt. Men mamma skulle fixa host medicin så blir väl det bättre det också. Och ett STORT tack till alla som skrivit krya det betyder och är jätte kul när ni visar intresse mm.








Jag dör på bilderna :3



Btw , jag funderar på att skaffa en blogg till. Fast en där jag skriver mer privat liksom om mitt liv och så. Självklart kmr jag skriva lite om Jedward där också eftersom dom är en del av mitt liv men kanske mer om mina åsikter och vad jag gör med mitt liv. Som denna bloggen är inriktad åt alla Jedheads för att ni skall få den nyaste uppdaten om vad boysen gör. Medans den andra bloggen skulle handla mer om mig. Jag kmr självklart inte ta bort denna bloggen! så ni kan vara lugna. Vore ganska kul att starta en blogg ihop med en kompis  då blir det oftare uppdateringar och lättare att sköta den. Hmm.. får se hur det blir kanske efter Nyår. Nytt år nya möjligheter ny blogg. Haha , mabe! :)



Jedhugs! =:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0