God Jul + ny bakgrund!

God jul!

Som ni ser så har bloggen nu fått en ny bakgrund. Jag älskar den och tycker den passar jätte bra in i hela "Jedward Victory" temat bloggen har. Allt detta är tack vare en super snäll tjej som fixar med både headers och annat. Så stort tack till dig! Gillar ni bakgrunden? lämna gärna en kommentar om vad just du tycker om den nya bakgrunden ris som ros tacksam för all kritik. Tjejen skall även fixa en massa annat till bloggen så som "bildspel" mm. Men det kommer om ett tag eftersom det är Jul nu så förstår jag att hon inte har tid just nu. Jag har hjälpt till hemma idag hela dagen. För i morgon kommer hela släkten på daddys sida vilket är ganska många. Så mycket behövdes göras. Jag är rädd för att jag kanske inte hinner blogga i morgon så jag önskar er en riktigt GOD JUL nu istället. Ha en trevlig Jul helg och njut av varje sekund ihop med släkt och vänner. Ät mycket Julgott och drick mycket julmust. För det skall jag göra :D haha.



Super varma Jul kramar Mathilda :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0